40 гадоў таму адбыўся першы палёт серыйнага ўзору самалёта Су-27

Пабудову першага выпытнага ўзору знішчальніка ў кампаноўцы Т10С, названага Т10-7 (інакш - Т10С-1, серыйны нумар №04-03), завяршылі на МЗ ім. П.В. Сухога ў канцы 1980 г.

20 красавіка 1981 г. лётчыкам-выпрабавальнікам С.В. Ільюшыным самалёт быў узняты ў паветра. Палёт прайшоў удала. Самалёты Т10-7 і Т10-12 выкарыстоўваліся для вызначэння асноўных лётна-тэхнічных характарыстык, характарыстык ўстойлівасці і кіравальнасці самалёта новай кампаноўкі, а таксама для ацэнкі працы новай сілавы ўстаноўкі з верхнімі скрынкамі прывадоў.



Даведачна: ААТ «558 АРЗ» серыйна выконвае капітальны рамонт і мадэрнізацыю самалётаў тыпу Су-27 (УБ) з 2003 года. На гэты час калектыў ААТ «558 АРЗ» выканаў рамонт больш за 50 адзінак самалётаў тыпу Су-27 / Су-30. У ходзе капітальнага рамонту ААТ «558 АРЗ» выконвае глыбокую мадэрнізацыю самалётаў Су-27/Су-30 з мэтай павышэння іх баявых і эксплуатацыйных характарыстык.

Выкананне мадэрнізацыі самалётаў дазваляе стварыць шматмэтавы авіяцыйны комплекс, здольны знішчаць паветраныя і наземныя цэлі рознымі авіяцыйнымі сродкамі паражэння. Абноўленая авіёніка дазваляе самалёту ўжываць ракеты класа «паветра-паветра» РВВ-АЕ і розныя авіяцыйныя сродкі паражэння (уключаючы карэкціруемыя) класа «паветра-паверхня»: ракеты Х-31А, прызначаныя для знішчэння надводных цэляў, Х-31П - супрацьрадыёлакацыйная ракета, ракеты з лазерным навядзеннем - Х-25МЛ і Х-29Л, ракеты з тэлевізійнай галоўкай саманавядзення - Х-29Т, а таксама кіруемыя авіябомбы КАБ-500КР/Л і КАБ-1500Л/КР